Oferta pracy
Specjalista ds. Social Media
Do sieci butikowych biur nieruchomości Eurovilla poszukujemy Specjalisty ds. Social Media na pół etatu. Szukamy osoby, która będzie aktywnie prowadzić nasze profile społecznościowe i wspierać rozwój marki innowacyjnymi pomysłami. Jeśli masz doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu marek na Instagramie, Facebooku, LinkedInie, TikToku, lubisz ciekawe wyzwania i zróżnicowane obowiązki oraz chcesz rozwijać się razem z nami – zapraszamy do aplikowania.
Zadania, które na Ciebie czekają:
- Kompleksowa opieka nad social mediami firmy.
- Współtworzenie strategii działań social mediowych, spójnej z działaniami marki. Będziesz współpracować z Zarządem i Marketing Managerem.
- Rozwój istniejących i nowych mediów społecznościowych.
- Zarządzanie treścią oraz harmonogramem publikacji.
- Tworzenie angażującego contentu, w tym fotografii, reelsów, video oraz grafik – istnieje możliwość współpracy z grafikami i operatorami video, przy czym oczekujemy profesjonalnej obsługi Iphone😊
- Współtworzenie koncepcji i uczestniczenie w sesjach zdjęciowych oraz nagrywaniu wideo nieruchomości.
- Współpraca z agentami przy tworzeniu contentu video na social media.
- Raportowanie działań social mediowych.
Jakich umiejętności poszukujemy:
- Doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu profilu marki w social mediach .
- Praktycznej znajomości portali społecznościowych oraz narzędzi wspierających działania socialowe, w tym narzędzi do analizowania efektywności działań.
- Telefon jest Twoim przedłużeniem ręki 😉 – doskonale znasz obsługę mediów społecznościowych, potrafisz nagrywać estetyczne i przyciągające uwagę filmiki, a także masz wyczucie estetyki i oko do detali.
- Wiedzy z zakresu trendów na portalach społecznościowych.
- Głowy pełnej pomysłów i entuzjazmu do działania – lubisz wychodzić poza utarte schematy i nie boisz się proponować nowatorskich rozwiązań, unikasz jak ognia nudzącego powtarzalnego contentu w internecie.
- Prawo jazdy kat. B – mile widziane, aby móc swobodnie dojechać do nieruchomości i np. nagrać reelsy lub filmiki z agentem. Jeżeli jednak wolisz poruszać się taksówkami czy innym środkiem transportu to taka opcja też wchodzi w grę😊.
- Bardzo dobrej organizacja pracy.
- Doświadczenia w zakresie content marketingu oraz copywritingu – „lekkie pióro”.
- Odwagi do wychodzenia poza schematy i testowania innowacyjnych rozwiązań.
- Kreatywności i jeszcze raz kreatywności 😊
Mile widziane:
- Doświadczenie w branży nieruchomości, wyposażenia wnętrz, fashion/design.
- Znajomość programów graficznych.
- Umiejętność obróbki wideo.
Z naszej strony oferujemy:
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, działamy od ponad 25 lat.
- Dużą elastyczność miejsca i czasu pracy.
- Wsparcie przy wdrożeniu, strategię i plany marki.
- Warunki umożliwiające rozwój Twojej kreatywności i efektywności działań.
- Realną możliwość wpływania na rozwój i funkcjonowanie kanałów społecznościowych marki.
- Naprawdę fajną atmosferę, sprzyjającą przyjemnej pracy.
- Wynagrodzenie zależne od Twoich umiejętności.
Jak będzie wyglądał proces rekrutacji:
- Wstępna, zapoznawcza rozmowa telefoniczna
- Spotkanie przez Teams lub na żywo
- Zadanie rekrutacyjne
- Oferta
- Rozpoczęcie pracy
Jeśli jesteś zainteresowany wyślij nam swoje CV wraz z portfolio prowadzonych social mediów na adres: marketing@eurovilla.pl lub przez poniższy formularz i oczekuj na telefon od nas w sprawie umówienia spotkania.
Powodzenia!
—– *Będziemy rozważać tylko aplikacje z przesłanym portfolio —–
W przypadku maila, pamiętaj o załączeniu klauzuli RODO:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Eurovilla Wilanów sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).